W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

xxxxxxxxxxx

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

XML

Treść

Zasady obsługi interesantów

  1. Indywidualne sprawy interesantów załatwiane są w terminach określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego oraz przepisach szczególnych.
  2. Pracownicy Ośrodka zobowiązani są do sprawnego i rzetelnego rozpatrywania indywidualnych spraw interesantów kierując się przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego.
  3. Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe załatwianie indywidualnych spraw interesantów ponoszą kierownicy komórek organizacyjnych oraz pracownicy zgodnie z ustalonymi zakresami obowiązków.
  4. Sprawy wniesione na piśmie przez interesantów do Ośrodka są ewidencjonowane w dzienniku korespondencyjnym.
  5. Pracownicy obsługujący interesantów zobowiązani są do:
    • udzielania informacji niezbędnych przy załatwianiu danej sprawy i wyjaśnienia treści obowiązujących przepisów;
    • określenie terminu załatwienia sprawy;
    • informowania zainteresowanych o postępach w załatwieniu ich sprawy;
    • powiadamianiu o przedłużeniu terminu rozstrzygnięcia sprawy w przypadku zaistnienia takiej okoliczności;
    • informowania o przysługujących środkach odwoławczych lub środkach zaskarżenia od wydawanych rozstrzygnięć.

Interesantów przyjmują:

  1. Dyrektor — we wtorki w godzinach 12.00-14.00.
  2. Zastępca Dyrektora — w poniedziałki i czwartki w godz. 11.00-13.00.
  3. Radca prawny — w każdy trzeci czwartek miesiąca w godz. 10.00-13.00 po zapisaniu u pracownika socjalnego.
  4. W Dziale Pomocy Środowiskowej:
  5. W Dziale Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych:
    • kierownik — w czwartki w godz. 12.00-14.00;
    • pracownicy — w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godz. 10.00-14.00.
  6. W Dziale Dodatków Mieszkaniowych:
    • kierownik — we wtorki w godz. 12.00-14.00;
    • pracownicy — w poniedziałki, wtorki i piątki w godz. 10.00-14.00, w czwartki w godz. 10.00-15.00.
  7. W Dziale Świadczeń Pomocy Społecznej:
    • kierownik — w czwartki w godz. 11.00-13.00;
    • pracownicy — w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godz. 10.00-14.00;
    • w okresie od 15 sierpnia do 30 września każdego roku, pracownicy przyjmują interesantów w zakresie wydawania i przyjmowania wniosków w sprawie pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie miasta Kutno — dodatkowo w środy w godz. 10.00-14.00;
    • wydawanie decyzji — we wtorki i czwartki w godz. 8.30-12.30.
  8. W Zespole Metodyczno-Analitycznym:
    • kierownik — we wtorki w godz. 12.00-14.00;
    • pracownicy — w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godz. 10.00-14.00.
  9. Pracownicy pozostałych komórek organizacyjnych — od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30.